Поспілкувались з СЕО та Brand менеджером стартапу NECT про конференцію CES, яка відбулась ще у січні 2020 у Вегасі.
Дізналися, чим відрізняються світові конференції від українських, та чому стартапам варто брати участь у таких подіях.
Криза не вічна. Сподіваємося, що зовсім скоро життя та бізнес почнуть повертатися до звичного ритму, тож поки у нас є час на планування та ретроспективу.
Нагадаємо: CES - велика торгівельна виставка побутової електроніки, яка проводиться щороку у січні у Лас-Вегасі. Щороку подія залучає більш ніж 4000 експонентів та більш ніж 170 000 відвідувачів із 160 країн.
Чому обрали відвідати CES?
CES (Consumer Electronics Show) - це конференція, яка суттєво відрізняється від таких популярних івентів, як SouthSummit, Bits&Pretzels, Web Summit тощо.
Це виставка, і туди їдуть компанії, що представляють вже готові продукти, а не ідеї.
CES — це про фінальний пристрій, який буде скоро продаватися, чи вже продається. На цій конференції мало можливостей для стартапів, що знаходяться на стадії ідеї.
Це перша ваша поїздка на івент у сполучені штати?
Так, nect MODEM вперше побував у Америці саме завдяки CES.
За скільки часу почали підготовку?
Готуватися почали за 5 місяців до дня Х. Ми везли на виставку першу партію модема з оновленим дизайном з переробленого пластику. Потрібно було переконатися, що все добре працює — до останнього проводили тести.
Стосовно комунікацій також було проведено багато роботи. Організатори CES надіслали усім учасникам списки журналістів, які відвідають конференцію, тож ми зробили розсилку на усі ЗМІ, а потім спілкувалися з тими, хто зацікавився нашим стартапом.
Також ми підготували “Follow up” листи. Це ті, що розсилаються після першої зустрічі, щоб не втратити контакт. З такою нереальною кількістю знайомств можна й своє ім’я не одразу згадати.
CES 2020
Яка аудиторія була на CES, як ви нетворкались?
Який профіт отримали з участі у цьому івенті?
На CES злітаються абсолютно усі, хто цікавиться інноваціями та технічними новинками.
Тут можна зустрітися з головами корпорацій просто на одному поверсі готелю чи у ліфті. Головне — знати, як вони виглядають.
Через спеціальні додатки можна призначати зустрічі, але потрібно робити це заздалегідь, тому що є вірогідність просто не встигнути потрапити у розклад до потрібної вам людини.
Що стосується “доленосних” знайомств, то це:
маркетингова компанія, що просуває продукти на Indiegogo.
представник Boomtown Accelerators у Штатах. Акселератор ідеально нам підходив: вони мають експертизу, якої нам не вистачало та чітко заточені під “хардверні” продукти — такі, як nect MODEM.
До речі, ми пройшли у цей акселератор і наразі половина нашої команди знаходиться у Боулдері, Колорадо.
Які ціни на участь були у цьому році для учасників та партнерів?
$1000 коштував пакет для стартапів, що пройшли відбір, з можливістю провести до 10 учасників. У Лас-Вегас наш СEO полетів один, та привіз туди двох своїх знайомих із Сан-Франциско, що допомагали на стенді.
Це виявилось економніше, ніж везти команду з Києва, але не так ефективно. Однозначно більше користі від команди, що досконало знає продукт і горить ідеєю, навіть якщо сума вийде крупніше.
Чи відрізняється рівень підготовки технічних конференцій у США від Українських?
Відрізняється, але не якістю, а масштабами. Якщо брати конференції, на яких були ми, то вони проходили за такими ж стандартами, або навіть краще.
Якщо брати ту ж IT Arena, що проходила в Україні, там було більш цікаво, ніж на CES. IT Arena мала окремий павільйон зі стартапами, фудкорт, на декількох поверхах паралельно проходили різноманітні лекції та воркшопи, коли на CES вся увага була закцентована на компаніях і їх продукції.
Але порівнювати такі івенти неможливо через масштабність.
Українські конференції — це декілька тисяч людей. CES — 185 тисяч.
CES 2020
Як ви вимірюєте фінансовий профіт від участі в івентах?
Зараз ми трекаємо кількість людей, що залишили свою пошту, дивимось, скільки переходів було на наші соцмережі.
Поки що у нас немає фінансового профіту, але ми працюємо на побудову бренду та майбутній профіт.
Плануєте участь наступного року?
Так, 100%. Сподіваємось, вже не як стартап, а як компанія, що буде показувати свою продукцію та новинки, які ще не вийшли на ринок.