На
MailMeConf поговоримо про омніканальні стратегії емейл-маркетингу та розберемо кейси, як комбінувати різні інструменти для збільшення продажів та розвитку бізнесу: емейл, пуш-повідомлення, чат-боти та месенджер-розсилки.
Дата: 11 грудня.
Формат: Онлайн.
Про що поговоримо?
- Омніканальні retention-стратегії. - Дмитро Кудренко, Co-founder & CEO eSputnik;
- Сегментація та персоналізація в email-розсилках: навіщо та як правильно це робити? Кейс Цитрус. - Валерія Лазебна, CRM Цитрус;
- Як складати Customer Journey Map для триггерних листів у різних каналах комунікацій? - Аліса Киричек, Founder EmailConsulting;
- Як ми працювали під час транспортної кризи. Кейс Busfor про мульти- й омніканальні комунікації. - Галина Панасюк, CRM BlaBlaCar;
- Email-маркетинг VS чат-боти: що обрати та хто кого? - Аліна Дикуха, Head of Marketing Communications SendPulse;
- Кейс Zlato.ua: про що говорити з клієнтом через листи, окрім wow-товара й super-вигідних пропозицій - Анастасія Лигостай, CMO та Владислав Горошко, інтернет-маркетолог Zlato.ua;
- Viber-бот або як побудувати шлях до клієнта в один клік. Кейс METRO - Олена Харченко, бізнес-аналітик METRO Cash & Carry Ukraine;
Для кого? Точно буде корисно відвідати власникам бізнесу, керівникам компаній та відділів, маркетологам.
Три причини долучитися 11 грудня до трансляції MailMeConf:
- актуальність та насиченість програми доповідей;
- кейси відомих e-commerce проектів, які ви зможете застонувати й для свого бізнесу;
- висока якість звуку та зображення онлайн-трансляції (адже це дуже важливо для онлайн-івенту).