Про що будуть говорити на MailMe Conf ?

Про що будуть говорити на MailMe Conf ?
На MailMeConf поговоримо про омніканальні стратегії емейл-маркетингу та розберемо кейси, як комбінувати різні інструменти для збільшення продажів та розвитку бізнесу: емейл, пуш-повідомлення, чат-боти та месенджер-розсилки.

Дата: 11 грудня.
Формат: Онлайн.
Вартість: безкоштовно за попередньої реєстрації на сайті

Про що поговоримо? 


  • Омніканальні retention-стратегії. - Дмитро Кудренко, Co-founder & CEO eSputnik;
  • Сегментація та персоналізація в email-розсилках: навіщо та як правильно це робити? Кейс Цитрус. - Валерія Лазебна, CRM Цитрус;
  • Як складати Customer Journey Map для триггерних листів у різних каналах комунікацій? - Аліса Киричек, Founder EmailConsulting;
  • Як ми працювали під час транспортної кризи. Кейс Busfor про мульти- й омніканальні комунікації. - Галина Панасюк, CRM BlaBlaCar;
  • Email-маркетинг VS чат-боти: що обрати та хто кого? - Аліна Дикуха, Head of Marketing Communications SendPulse;
  • Кейс Zlato.ua: про що говорити з клієнтом через листи, окрім wow-товара й super-вигідних пропозицій - Анастасія Лигостай, CMO та Владислав Горошко, інтернет-маркетолог Zlato.ua;
  • Viber-бот або як побудувати шлях до клієнта в один клік. Кейс METRO - Олена Харченко, бізнес-аналітик METRO Cash & Carry Ukraine;

Для кого? Точно буде корисно відвідати власникам бізнесу, керівникам компаній та відділів, маркетологам. 

Три причини долучитися 11 грудня до трансляції MailMeConf
  • актуальність та насиченість програми доповідей;
  • кейси відомих e-commerce проектів, які ви зможете застонувати й для свого бізнесу;
  • висока якість звуку та зображення онлайн-трансляції (адже це дуже важливо для онлайн-івенту).


Організатор: агенція інтернет-маркетингу Netpeak. Генеральний спонсор заходу — eSputnik.com.