12 спікерів || 3 секції || 4 години || живий формат || кейси || нетворкінг
Ciklum, Kyivstar, Admixer, YouScan, Terrasoft, Competera Pricing Platform, PayCore.io, iDeals Solutions, JeraSoft, CoreTeka та інші лідери ринку.
Будь-який бізнес прагне не тільки ефективно продавати, але й утримувати клієнтів та робити їх максимально лояльними до себе. Але часто результат зворотній - клієнти йдуть, а компанія витрачає все більше ресурсів на залучення нових користувачів. Чому ж так відбувається та як уникнути цих проблем? У 3-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов'язані з проблемами продажів, залучення та утримання клієнтів:
CUSTOMER VALUE & ENGAGEMENT STRATEGY (I)
SALES OPERATIONS (II)
RETENTION & LOYALTY (III)
СПІКЕРИ:
- Ольга Яцина - Head of Digital Marketing, Ciklum
- Ганна Білоус - CMO Competera
- Павло Хіцько - Head of Value Proposition Department Kyivstar
- Ганна Ятель - CMO Admixer
- Денис Пересьолкін - Head of SMB Sales, Terrasoft
- Катерина Гордієнко - Head of Customer Success YouScan
- Олександр Катков - Communication Strategy Director BBDO Ukraine
- Денис Мельников - Chief Operating Officer PayCore.io
- Денис Курдупов - VP of Sales ideals
- Олег Півовар - Chief Commercial Officer CoreTeka
- Олеся Шибка - CMO JeraSoft
- Євгенія Кіріленко - Head of Customer Success Competera
ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА
- керівникам компаній да підрозділів
- спеціалістам з продажів
- спеціалістам з маркетингу та реклами
- спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом
- продуктовим менеджерам та дизайнерам
- аналітикам