Як створити аналітичний інструмент, який буде приносити цінність, а не красуватися на dribble? Поговоримо про дослідження та дизайн даних.
Що буде на онлайн-лекції:
- Правила та гайди, книжки та ресурси;
- Прийоми, які допомагають розмістити велику кількість компонентів;
- Вимога до гнучкості і доступності даних;
- Метрики і формули на первинних етапах;
- Як я в своєму продукті досліджувала потреба в аналізі даних;
- UX в Data Science;
- Dribble vs Реальність;
- Помилки, які часто допускають дизайнери.
Лекція буде корисна:
дизайнерам та всім тим, хто працює з даними.
Спікер:
Олена Найда — Product Designer в YouScan.
Працювала з такими компаніями, як Metro, DTEK, KAN Development та іншими.
4 квітня, 19:00, online, (лінк на стрім надсилаємо в день івенту).
Для трансляції слід встановити додаток GoToMeeting.