У вас найкращий продукт, продумана бізнес-модель, найкрутіша команда, але клієнти чомусь не затримуються. Хтось йде мовчки, а хтось – гримнув дверима, проте результат такий – ви сам-один.
На цьому мітапі ми розберемо, чому і куди йдуть ваші клієнти та як їх втримати. Спікер поділиться корисними лайфхаками з власного досвіду, розгляне реальні кейси та прокоментує ваші.
ДЛЯ КОГО:
Цей мітап буде цікавий усім, хто працює з клієнтами – PM-ам, аккаунт-менеджерам та менеджерам з клієнтської підтримки.
ПРОГРАМА:Формат мітапу складається з одного лекційного заняття (2 години) та однієї індивідуальної Skype-конференції (15 хвилин).
Деталі програми на сайті:
https://bit.ly/customer_retention20
ПО ЗАКІНЧЕННІ ВИ:
- Зможете власноруч розробити план втримання клієнта
- Навчитеся визначати та оцінювати ризики уходу клієнта
- Визначите власний топ-5 причин, з яких ваш клієнт йде
- Навчитеся пердбачати та попереджувати негативні сценарії
СПІКЕР:
Євгенія Кириленко, Head of Support у компанії Sigma Software. Експерт у побудові плідних і довгострокових відносин з клієнтами. Має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях.
ВАРТІСТЬ:
- Standard: 400 грн (до 26.04)
- Last chance: 499 грн