Онлайн-мітап «Як втримати клієнтів»

Онлайн-мітап «Як втримати клієнтів»
query_builder Початок 29 Квітня о 19:00
attach_money Ціна 400-499 UAH
location_city Місто online
person Організатор Sigma Software
event Календар + Додати в Google calendar
У вас найкращий продукт, продумана бізнес-модель, найкрутіша команда, але клієнти чомусь не затримуються. Хтось йде мовчки, а хтось – гримнув дверима, проте результат такий – ви сам-один.

На цьому мітапі ми розберемо, чому і куди йдуть ваші клієнти та як їх втримати. Спікер поділиться корисними лайфхаками з власного досвіду, розгляне реальні кейси та прокоментує ваші.

РЕЄСТРАЦІЯ: https://bit.ly/customer_retention20

ДЛЯ КОГО:
Цей мітап буде цікавий усім, хто працює з клієнтами – PM-ам, аккаунт-менеджерам та менеджерам з клієнтської підтримки.

ПРОГРАМА:
Формат мітапу складається з одного лекційного заняття (2 години) та однієї індивідуальної Skype-конференції (15 хвилин).
Деталі програми на сайті: https://bit.ly/customer_retention20

ПО ЗАКІНЧЕННІ ВИ:
  • Зможете власноруч розробити план втримання клієнта
  • Навчитеся визначати та оцінювати ризики уходу клієнта
  • Визначите власний топ-5 причин, з яких ваш клієнт йде
  • Навчитеся пердбачати та попереджувати негативні сценарії

СПІКЕР:
Євгенія Кириленко, Head of Support у компанії Sigma Software. Експерт у побудові плідних і довгострокових відносин з клієнтами. Має понад 10 років досвіду в ІТ та міжнародних FMCG компаніях.

ВАРТІСТЬ:
  • Standard: 400 грн (до 26.04)
  • Last chance: 499 грн

Дізнатися більше промітап: https://bit.ly/customer_retention20
Якщо у вас виникнуть будь-які питання щодо мітапу, звертайтеся: 068 351 22 88 (Олена)
Реєстрація