Онлайн-марафон «Адаптуйся і дій. Бізнес у непрості часи»

Онлайн-марафон «Адаптуйся і дій. Бізнес у непрості часи»
query_builder Початок 28 Березня о 16:00
attach_money Ціна безкоштовно
location_city Місто online
event Календар + Додати в Google calendar
Ми всі разом переживаємо зовсім нові обставини.
Кожен справляється по-різному. Обираємо адаптуватися, підтримувати один одного і продовжувати робити те, що вміємо.

Як саме продовжувати і пристосовуватися до нових умов, як готувати бізнес і себе до зміни звичного способу життя, підтримувати рівновагу і зберігати здоровий глузд у суботу розкажуть:
  • Денис Скрипник, Founding Partner & CEO в The Gradient
  • Олег Гасьошин, Founding Partner & Design Director в The Gradient

Тема: «Як дизайн-бізнес відреагує на кризу»
  • Діма Гадомський — CEO в Axon Partners, Ambassador of Ukraine в European Legal Technology Association. Входить до TOP-5 найкращих юристів в IT у 2014, 2015, 2016 і TOP 100 юристів в Україні відповідно до дослідження Choice of the Clients 2014/2015.

Тема: «Як правильно панікувати юридично»
форс-мажор;
  • звільнення;
  • як робити все юридичне онлайн?
  • яких законів там наприймали;
  • онлайн обшуки, п’яте-десяте.

  • Денис Потапов — фрілансер, засновник студії DEPO, куратор в школі Projector. За 10 років кар’єри жодного дня не працював у студії, поки не заснував свою. Завжди вважав, що фріланс — ідеальний майданчик для свободи дій та ідей і розвитку потенціалу.

Тема: «Фріланс до та під час кризи»
  • чи варто переходити на фріланс зараз?
  • особливості в кризові часи;
  • підводне каміння.
У неділю:
  • Євген Кудрявченко — засновник та керівник веб-студії Vintage. Куратор курсу «Управління дизайн-студією». Співавтор програми розвитку софтскілів для дизайнерів Дизайн Гра.

Тема: «Зміни руйнують старе та створюють нове. З чим потрібно попрощатись, а де зараз потрібно отримувати».
  • Надя Перевізник — фахівчиня з комунікацій, засновниця бюро Hope&Partners. Надя психолог за освітою, зробила кар’єру в піарі та медіа-підприємництві й на власному досвіді знає, що таке інформаційна залежність.

Тема: «Чому коронарне мислення страшніше вірусу»
  • як працювати з інформацією в час кризи: в команді, з близькими людьми;
  • медіаграмотність;
  • медіагігієна.
Згодом анонсуємо останнього спікера.

28 — 29 березня
12:00 — 16:00
Безкоштовно за умови реєстрації.