Хороша і погана реклама в соціальних мережах

Хороша і погана реклама в соціальних мережах
query_builder Початок 30 Січня о 19:00
attach_money Ціна безкоштовно
location_city Місто Одеса
place Адреса ЦеХАБ Одеса пров. Віце-Адмірала Жукова, 17/19
event Календар + Додати в Google calendar
Кожен, хто налаштовував рекламу в соціальних мережах, створював креативи — текст і зображення, які відображаються у стрічках цільової аудиторії. Хтось не може обрати формат і дизайн, хтось обирає одну картинку і пише текст на свій смак. Але як знайти закономірності та ті рішення, які щоразу будуть приводити все більше користувачів? Розповість експерт-практик!

📣 Олександр Олійник — фахівець з налаштування і запуску таргетованої реклами. 16 місяців тому він переїхав з Одеси до Києва та відкрив digital студію OLYNYK STUDIO. Тепер тут щодня запускають рекламу для 20 клієнтів на загальну суму близько $500, перевіряють гіпотези, тестують нові креативи та знаходять найкращі рішення. Серед клієнтів студії: IQOS, Into-Sana, Black Sea Summit, Hillel IT School та інші.

30 січня він завітає до ЦеХАБ Одеса, щоб розповісти:

  • Які є формати реклами в Instagram i Facebook
  • Коли краще застосовувати певний формат
  • Реклама з наших стрічок: що добре, а що погане
  • Інструменти, що урізноманітнять ваші креативи
  • Секретні можливості Facebook, додатки та сервіси

Після лекції SMM-спеціалісти зможуть показати нові цікаві креативи замовникам, підприємці — налаштовувати рекламу самостійно і економити кошти, маркетологи — знайти нові ідеї або подивитись на креативи під новим кутом.

🚩ЦеХАБ Одеса (Грецька площа)
⏰ 30 січня (четвер) з 19:00 до 21:00
💰 Безкоштовно після реєстрації: https://s.citrus.ua/9WBBOF
Реєстрація