Кожен, хто налаштовував рекламу в соціальних мережах, створював креативи — текст і зображення, які відображаються у стрічках цільової аудиторії. Хтось не може обрати формат і дизайн, хтось обирає одну картинку і пише текст на свій смак. Але як знайти закономірності та ті рішення, які щоразу будуть приводити все більше користувачів? Розповість експерт-практик!
📣 Олександр Олійник — фахівець з налаштування і запуску таргетованої реклами. 16 місяців тому він переїхав з Одеси до Києва та відкрив digital студію OLYNYK STUDIO. Тепер тут щодня запускають рекламу для 20 клієнтів на загальну суму близько $500, перевіряють гіпотези, тестують нові креативи та знаходять найкращі рішення. Серед клієнтів студії: IQOS, Into-Sana, Black Sea Summit, Hillel IT School та інші.
30 січня він завітає до ЦеХАБ Одеса, щоб розповісти:
- Які є формати реклами в Instagram i Facebook
- Коли краще застосовувати певний формат
- Реклама з наших стрічок: що добре, а що погане
- Інструменти, що урізноманітнять ваші креативи
- Секретні можливості Facebook, додатки та сервіси
Після лекції SMM-спеціалісти зможуть показати нові цікаві креативи замовникам, підприємці — налаштовувати рекламу самостійно і економити кошти, маркетологи — знайти нові ідеї або подивитись на креативи під новим кутом.
🚩ЦеХАБ Одеса (Грецька площа)
⏰ 30 січня (четвер) з 19:00 до 21:00
💰 Безкоштовно після реєстрації:
https://s.citrus.ua/9WBBOF