Дводенна подія від Projector для продуктових менеджерів, які вірять в iterate it till you make it. Побудована на реальних кейсах міжнародних компаній Zalando, Atlassian та Intercom.
Спікери Iteracia поділяться успіхами і факапами із власної практики — як отримати (або не отримати) роботу у продуктовій компанії мрії, як продуктовий менеджер може бути справжнім лідером, впливати на команду та стейкхолдерів і як ефективно експериментувати з продуктом.
Спікери:
- Павло Кузнєцов — продуктовий менеджер у Zalando.
- Katarzyna Derenda — проджект менеджерка Atlassian.
- Eric Dorf — Group Product Manager у Intercom.
Два спікери та воркшопи будуть анонсовані пізніше.
Для кого:
- продуктових менеджерів;
- продуктових дизайнерів;
- CEO компаній та управлінців;
- маркетологів.
Доповіді українською мовою та англійською без перекладу. Рівень англійської для учасників — Intermediate.