Фахівці з Raketa, Intertop, BBDO, Контрамарка, WOG та ще 10 великих компаній
розкажуть, як трансформували продукт, бізнес-процеси та комунікацію в
карантин на online-івенті DGTL марафон 19 серпня.
Ви знайдете відповіді на такі питання:
- як вплинув на продажі перехід INTERTOP SHOPPING FEST в онлайн, поділиться результатом СМО Intertop Валерія Толочина;
- як Jägermeister ефективно замінив оффлайн-інтеграції та створив комунікаційну еко-систему в умовах карантину, поділиться досвідом бренд-менеджер компанії в Україні Вікторія Прудник;
- які digital-інструменти для розвитку партнерської мережі продажів використовує Ajax Systems, розповість СМО компанії Валентин Гриценко;
- як трансформувався маркетинг вражень за період карантину, розкаже CBDO Adsapience Олег Бертуш.
Оскільки соціальна місія бізнес / медіа бюро еkonomika + - допомагати
підприємцям, надаючи знання та перевірені стратегії, організатори впровадили
формат участі FREE, за яким усі бажаючі отримають доступ до виступів
чотирьох спікерів безкоштовно.
Формат участі FULL передбачає доступ до виступів 14 експертів та всі
можливості живого івенту в онлайн-форматі:
- максимальний ефект присутності за рахунок трансляції в професійній студії;
- можливість поставити питання експертам під час виступу - їх озвучить ведучий-модератор;
- онлайн-чат для питань експертам: учасники зможуть проконсультуватися щодо власних кейсів під час консультацій в Telegram;
- моментальний доступ до презентацій;
- нетворкінг в закритій Telegram-групі: майданчик для обговорення ідей,
знайомств та спільного пошуку нестандартних digital-рішень.
Спеціальна пропозиція! Формат FULL за ціною 299 грн! Аби
скористатися, введіть промокод confapromo на сайт