Business Communications Marathon - Business Talk Forum

Business Communications Marathon - Business Talk Forum
query_builder Початок 01 Лютого о 11:45
attach_money Ціна 950 UAH
location_city Місто Київ
place Адреса iHUB, вул. Хрещатик, 10
event Календар + Додати в Google calendar
16 спікерів | 4 секції | живий формат | кейси I нетворкінг

Будь-яка компанія у своїй практиці використовує певні форми зовнішніх та внутрішніх комунікацій, які впливають на багато бізнес-процесів -  продажі, сервісну підтримку клієнтів, взаємодію між співробітниками, PR, GR, корпоративні партенрства та інше. Однак не завжди все працює результативно. У чому ж полягають проблеми та, як побудувати ефективні бізнес-комунікації? Саме про це наш Business Forum. 

ФОРМАТ
У 4-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов'язані з комунікаційними проблемами. Кожна секція буде проходити 1 годину і буде складатися з 3 частин:

I.   Презентації спікерами практичних кейсів
II.  Питання спікерам від ведучих
III. Питання від аудиторії та діалог

PR, GR, PARTNERSHIP (I)
  • Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
  • Як системно й ефективно вибудовувати PR, GR?
  • У чому специфіка роботи зовнішних комунікацій у IT індустрії і, що таке product PR?
  • Які є ключові компоненти комуінікаціі для встановлення та розвитку ефективних партнерських відносин. 
  • Як результативно виходити з комунікаційних фейлів?

СПІКЕРИ
  • Олександра Говоруха - Head of Growth in UK & Israel Sigma Software Group
  • Юлія Петрик - Нead of PR & Communications MacPaw
  • Олексій Сироткін - Key Partnerships Lead  Monobank
  • Марія Дзюбіна - Head of PR Ring

SALES (II)
  • Якою має бути ефективна комунікація «до», «під час» та «після» продажу?
  • Що таке «етика комунікації» і наскільки це має значення у процесі продажів?
  • Якими навичками повинні володіти співробітники для успішного спілкування з клієнтами?
  • Що таке вміння «розкривати» клієнтів, правильно ставити запитання і практикувати активне слухання?
  • Як уникнути основних комунікаційних помилок в процесі продажів?
  • Як зробити рекламу комунікаційно ефективною?

СПІКЕРИ 

SERVICE & SUPPORT (III)
  • Якою має бути компетенція та мотивація співробітників фронт-лайн?
  • Що таке сервісна комунікація та чи можна розвинути необхідні навички у  сервісних співробітників?
  • Як налагодити роботу сервісного центру, щоб зберегти баланс між кількістю контактів та якістю підтримки?
  • Що таке клієнтоорієнтованність та кліентоцентрічність і чи можна цьому навчити співробітників?
  • Якою має бути комунікація у конфліктних ситуаціях та, як реагувати на невдоволення клієнта?

СПІКЕРИ 

EMPLOYERS (IV)
  • Чи повинні існувати єдині стандарти комунікації у компанії, хто їх встановлює та контролює?
  • Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно? 
  • Як подолати комунікаційні розриви та побудувати ефективні зв'язки у колективі?
  • Як створити корпоративна культуру, яка сприяє ефективній комунікації у компанії?
  • Як створити бренд роботодавця та ефективну систему мотивації у компанії?

СПІКЕРИ 

ВЕДУЧІ
Misha Feldman
Kirilenko Jane

ПОДІЯ БУДЕ КОРИСНА
  • керівникам компаній да підрозділів
  • спеціалістам з продажів
  • сеціалистам з маркетингу та реклами
  • HR спеціалістам
  • спеціалістам з PR, GR та комунікацій 
  • спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support)

...та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань. 

Кількість місць обмежена. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь.
Реєстрація