16 спікерів | 4 секції | живий формат | кейси I нетворкінг
Будь-яка компанія у своїй практиці використовує певні форми зовнішніх та внутрішніх комунікацій, які впливають на багато бізнес-процесів - продажі, сервісну підтримку клієнтів, взаємодію між співробітниками, PR, GR, корпоративні партенрства та інше. Однак не завжди все працює результативно. У чому ж полягають проблеми та, як побудувати ефективні бізнес-комунікації? Саме про це наш Business Forum.
ФОРМАТ
У 4-х тематичних секціях представлені найбільш актуальні та гострі теми, пов'язані з комунікаційними проблемами. Кожна секція буде проходити 1 годину і буде складатися з 3 частин:
I. Презентації спікерами практичних кейсів
II. Питання спікерам від ведучих
III. Питання від аудиторії та діалог
PR, GR, PARTNERSHIP (I)
- Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
- Як системно й ефективно вибудовувати PR, GR?
- У чому специфіка роботи зовнішних комунікацій у IT індустрії і, що таке product PR?
- Які є ключові компоненти комуінікаціі для встановлення та розвитку ефективних партнерських відносин.
- Як результативно виходити з комунікаційних фейлів?
СПІКЕРИ
- Олександра Говоруха - Head of Growth in UK & Israel Sigma Software Group
- Юлія Петрик - Нead of PR & Communications MacPaw
- Олексій Сироткін - Key Partnerships Lead Monobank
- Марія Дзюбіна - Head of PR Ring
SALES (II)
- Якою має бути ефективна комунікація «до», «під час» та «після» продажу?
- Що таке «етика комунікації» і наскільки це має значення у процесі продажів?
- Якими навичками повинні володіти співробітники для успішного спілкування з клієнтами?
- Що таке вміння «розкривати» клієнтів, правильно ставити запитання і практикувати активне слухання?
- Як уникнути основних комунікаційних помилок в процесі продажів?
- Як зробити рекламу комунікаційно ефективною?
СПІКЕРИ
SERVICE & SUPPORT (III)
- Якою має бути компетенція та мотивація співробітників фронт-лайн?
- Що таке сервісна комунікація та чи можна розвинути необхідні навички у сервісних співробітників?
- Як налагодити роботу сервісного центру, щоб зберегти баланс між кількістю контактів та якістю підтримки?
- Що таке клієнтоорієнтованність та кліентоцентрічність і чи можна цьому навчити співробітників?
- Якою має бути комунікація у конфліктних ситуаціях та, як реагувати на невдоволення клієнта?
СПІКЕРИ
EMPLOYERS (IV)
- Чи повинні існувати єдині стандарти комунікації у компанії, хто їх встановлює та контролює?
- Що і як необхідно комунікувати, щоб вас почули та зрозуміли правильно?
- Як подолати комунікаційні розриви та побудувати ефективні зв'язки у колективі?
- Як створити корпоративна культуру, яка сприяє ефективній комунікації у компанії?
- Як створити бренд роботодавця та ефективну систему мотивації у компанії?
СПІКЕРИ
- керівникам компаній да підрозділів
- спеціалістам з продажів
- сеціалистам з маркетингу та реклами
- HR спеціалістам
- спеціалістам з PR, GR та комунікацій
- спеціалістам по роботі з клієнтами та управлінню клієнтським досвідом (у т.ч. Customer Success та Customer Support)
...та усім зацікавленим у отриманні додаткових знань.
Кількість місць обмежена. Є можливість придбати квитки на місці події, але тільки за умови наявності вільних місць. Тому радимо не зволікати та купувати квитки онлайн заздалегідь.