Бітап «Клієнт транслейт: „мова клієнта“ та як почати її розуміти?»

Бітап «Клієнт транслейт: „мова клієнта“ та як почати її розуміти?»
query_builder Початок 07 Квітня о 19:00
attach_money Ціна безкоштовно
location_city Місто online
event Календар + Додати в Google calendar
Триває марафон онлайн-подій Beetroot — майже щодня ми проводимо різні онлайн-події для твоїх soft та hard skills. І

7 квітня запрошуємо на бітап Тані Бойченко, Full-stack HR Beetroot. 
Таня має більше 10 років у HR, та останні 4 з них — будує команди для міжнародних клієнтів та практикує все, про що будемо говорити. 

А поговоримо про таке:
Що таке «мова клієнта» та як почати її розуміти?
  • Чому клієнти залишаються з нами?
  • Як створювати додаткову цінність та скільки це коштує?
  • Яка насправді роль у наших особистих навичок?

Плюс, обговоримо корисні комунікативні інструменти, щоб створити оптимальний рецепт спілкування з клієнтом.

Реєстрація: forms.gle/8YCwn7spy645CFgB8
Після реєстрації перевірте пошту — вам надійде лист з деталями бітапу. Трансляція проходитиме у Google Hangouts.

Якщо у вас виникли питання, пишіть нашій координаторці Тані: tatyana.nityagina@beetroot.se
До зустрічі!